Критерії оцінювання

 

У наведеній нижче таблиці вказано критерії, за якими визначається рівень навчальних досягнень учня та відповідний бал. Слід вважати, що знання, уміння та навички учня відповідають певному рівню навчальних досягнень, якщо вони відповідають критерію, вказаному для цього рівня, та критеріям для всіх попередніх рівнів.

Рівні навчальних досягнень

Бали

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики

I.Початковий

1

Учень має уявлення про текстовий процесор.

2

Учень відрізняє вікно тектового процесора від вікон інших програмних засобів, розпізнає задачі, які можна розв’язати за допомогою тектового процесора.

3

Учень має уявлення про конкретну програму опрацювання текстів та її призначення, про введення інформації до тектового процесора, використання готової програми для одержання певної інформації.

II.Середній

4

Учень має початкові знання про введення, редагування інформації в текстовому процесорі; уміє завантажувати тектовий процесор, набирати текст і зберігати його у вигляді файла.

5

Учень за допомогою вчителя орієнтується у роботі з тектовим процесором, вміє самостійно завантажувати тектовий процесор, уміє самостійно вводити та редагувати інформацію.

6

Учень володіє основними навичками роботи у середовищі текстового процесора, вміє самостійно вводити, форматувати й редагувати текстову інформацію.

III.Достатній

7

Учень у цілому орієнтується у середовищі текстового процесора, знає його основні можливості та правила опрацювання інформації; уміє самостійно опрацьовувати текстову інформацію, працювати з контекстами, перевіряти орфографію, роздруковувати документи.

8

Учень має сталі навички роботи з об’єктами та фрагментами тексту; використовує інтерактивну довідкову систему.

9

Учень вільно володіє текстовим процесором, уміє працювати з шаблонами документів, використовує стильове оформлення документа, створює власні шаблони та стилі.

IV.Високий

10

Учень досконало (у межах чинної навчальної програми) знає і використовує можливості текстових процесорів. Самостійно виконує навчальні завдання. Може створювати (можливо, під контролем) документи складної структури, вільно володіє клавіатурою (100 символів за хвилину).

11

Учень знаходить і використовує додаткові джерела інформації. Може самостійно створювати документи складної структури. Вільно володіє клавіатурою (120 символів за хвилину).

12

Має стійкі системні знання про тексторі процесори та продуктивно їх використовує. У процесі виконання завдань виявляє творчий підхід. Володіє клавіатурою на професійному рівні (140 символів за хвилину).

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий