Фрагмент програми курсу "Інформатика" для 6-их класів загальноосвітніх
навчальних закладів
Текстовий процесор (8 год)
Практична робота 7.
Редагування та форматування текстового документа |
Учень
·
текстовий документ;
·
текстовий процесор;
·
фрагмент тексту;
·
організаційна діаграма;
пояснює:
·
призначення текстового процесора;
·
призначення організаційних діаграм;
описує:
·
середовище текстового процесора;
·
алгоритм створення текстового документа;
·
алгоритм опрацювання текстового документа;
·
різні способи копіювання і вставляння фрагментів тексту;
·
операції редагування і форматування текстового документа;
·
алгоритм вставляння графічних зображень та організаційних діаграм;
·
процес перевірки правопису в середовищі текстового процесора;
·
алгоритм автоматизованого пошуку та заміни фрагментів у тексті;
·
алгоритм знаходження довідкових відомостей в середовищі текстового
процесора;
наводить приклади:
·
об’єктів текстового документа;
·
основні операції, що можна виконувати над текстом в середовищі
текстового процесора;
·
використання текстового процесора в навчанні;
порівнює:
уміє:
·
створювати, відкривати, редагувати та зберігати документи в середовищі
текстового процесора;
·
вводити кілька абзаців тексту з дотриманням правил орфографії,
пунктуації і введення тексту;
·
переміщувати текстовий курсор в тексті з використанням миші та
клавіатури;
·
виділяти фрагменти тексту (слово, рядок, абзац, весь документ);
·
форматувати текст: символи (шрифт, розмір, колір, накреслення), абзаци
(шрифт, розмір, накреслення, колір, вирівнювання, встановлення відступів
абзаца, міжрядкового інтервалу);
·
виділяти та вилучати, копіювати й переміщувати фрагменти тексту з
використанням комбінацій клавіш, меню;
·
вставляти графічні об’єкти в текстовий документ;
·
знаходити й замінювати фрагменти тексту в автоматичному режимі;
·
перевіряти правопис текстових документів та виправляти помилки в
автоматичному режимі;
·
нумерувати сторінки документа;
·
здійснювати попередній перегляд документа та роздруковувати текстовий
документ;
використовує:
·
різні способи копіювання і переміщення фрагментів тексту;
· засоби
пошуку й автоматичної заміни тексту;
·
засоби перевірки правопису. |
|
Фрагмент програми курсу "Інформатика" для 8-их класів загальноосвітніх
навчальних закладів
Опрацювання текстових даних (6 год)
Формати файлів текстових документів. Створення, редагування та
форматування списків, таблиць, колонок, символів, формул в текстовому
документі. Недруковані знаки. Створення, редагування та форматування
графічних об’єктів в текстовому документі.
Стильове оформлення абзаців. Шаблони документів
Розділи. Структура документа. Колонтитули
Посилання. Автоматизоване створення змісту та покажчиків. Алгоритм
опрацювання складного текстового документа
Робота з кількома документами
Практична робота 4. Створення текстового документа, що містить об’єкти
різних типів
Практична робота 5. Структура документа. Автоматизоване створення змісту
та покажчиків |
Учень знає:
·
формати файлів текстових документів;
описує поняття:
·
шаблон текстового документа;
·
структура документа;
пояснює:
·
стильове оформлення документів різних типів та їх об’єктів;
·
призначення колонтитулу;
·
призначення покажчика;
·
послідовність створення, редагування та форматування списків, таблиць,
колонок, символів, формул, графічних об’єктів у текстовому документі
класифікує:
·
списки;
вміє створювати в текстовому документі:
·
нумеровані й марковані списки;
·
таблиці;
·
колонки;
·
колонтитули та налаштовувати параметри сторінок;
·
зміст документа в автоматичному режимі;
·
покажчики;
·
символи;
·
формули;
·
графічні об’єкти
використовує:
·
стилі символів та абзаців для форматування тексту;
·
шаблони документів;
·
інструменти для креслення й налаштовування властивостей таблиць у
текстовому документі;
·
посилання в текстовому документі;
·
структуру документа для перегляду його змісту та навігації в ньому |
|
Фрагмент програми курсу "Інформатика" для 9-их класів загальноосвітніх
навчальних закладів
Опрацювання текстових даних (5 год)
Системи опрацювання текстів. Основи роботи з текстовим процесором MS
Word.
Введення й редагування тексту. Текстові фрагменти та операції над ними.
Форматування шрифтів і абзаців.
Практична робота 9. Введення, редагування й
форматування тексту
Практична робота 10.
Робота з текстовими фрагментами |
Учень знає:
·
формати файлів текстових документів;
описує поняття:
·
шаблон текстового документа;
·
структура документа;
пояснює:
·
стильове оформлення документів різних типів та їх об’єктів;
·
призначення колонтитулу;
·
призначення покажчика;
·
послідовність створення, редагування та форматування списків, таблиць,
колонок, символів, формул, графічних об’єктів у текстовому документі
класифікує:
·
списки;
вміє створювати в текстовому документі:
·
нумеровані й марковані списки;
·
таблиці;
·
колонки;
·
колонтитули та налаштовувати параметри сторінок;
·
зміст документа в автоматичному режимі;
·
покажчики;
·
символи;
·
формули;
·
графічні об’єкти
використовує:
·
стилі символів та абзаців для форматування тексту;
·
шаблони документів;
·
інструменти для креслення й налаштовування властивостей таблиць у
текстовому документі;
·
посилання в текстовому документі;
·
структуру документа для перегляду його змісту та навігації в ньому |
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий