Фрагмент програми

 

Фрагмент програми курсу "Інформатика" для 6-их класів загальноосвітніх навчальних закладів

Текстовий процесор (8 год)
Поняття текстового документа, його об’єктів
Текстовий процесор, його призначення
Середовище текстового процесора. Відкривання і збереження текстового документа. Режими роботи в середовищі текстового процесора
Виділення  фрагментів тексту. Робота з фрагментом тексту: копіювання, переміщення, вилучення та вставляння
Введення і редагування тексту
Перевірка правопису. Виправляння помилок. Пошук та заміна фрагментів в тексті
Форматування символів та абзаців: шрифт, розмір, накреслення, колір, вирівнювання, встановлення відступів абзаца, міжрядкового інтервалу
Алгоритм опрацювання текстового документа
Вставляння  графічних об’єктів у текстовий документ. Вставляння  організаційних діаграм
Довідкова система текстового процесора. Поняття ключового слова. Пошук потрібних відомостей. Нумерування сторінок. Попередній перегляд, друк

Практична робота 7. Редагування та форматування текстового документа
Практична робота 8. Вставляння графічних об’єктів  та організаційних діаграм у текстовий документ


Учень
описує поняття:

·         текстовий документ;

·         текстовий процесор;

·         фрагмент  тексту;

·         організаційна діаграма;

пояснює:

·         призначення текстового процесора;

·         призначення організаційних діаграм;

описує:

·         середовище текстового процесора;

·         алгоритм створення текстового документа;

·         алгоритм опрацювання текстового документа;

·         різні способи копіювання і вставляння фрагментів тексту;

·         операції редагування і форматування текстового документа;

·         алгоритм вставляння графічних зображень та організаційних діаграм;

·         процес перевірки правопису в середовищі текстового процесора;

·         алгоритм автоматизованого пошуку та заміни фрагментів у тексті;

·         алгоритм знаходження довідкових відомостей в середовищі текстового процесора;

наводить приклади:

·         об’єктів текстового документа;

·         основні операції, що можна виконувати  над текстом в середовищі текстового процесора;

·         використання текстового процесора в навчанні;

порівнює:
режими роботи в середовищі текстового процесора;

уміє:

·         створювати, відкривати, редагувати та зберігати  документи в середовищі текстового процесора;

·         вводити кілька абзаців тексту з дотриманням правил орфографії, пунктуації і введення тексту;

·         переміщувати текстовий курсор в тексті з використанням  миші та клавіатури;

·         виділяти фрагменти тексту (слово, рядок, абзац, весь документ);

·         форматувати текст: символи (шрифт, розмір, колір, накреслення), абзаци (шрифт, розмір, накреслення, колір, вирівнювання, встановлення відступів абзаца, міжрядкового інтервалу);

·         виділяти та вилучати, копіювати й переміщувати фрагменти тексту з використанням комбінацій клавіш, меню;

·         вставляти графічні об’єкти в текстовий документ;

·         знаходити й замінювати фрагменти тексту в автоматичному режимі;

·         перевіряти правопис текстових документів та виправляти помилки в автоматичному режимі;

·         нумерувати сторінки документа;

·         здійснювати попередній перегляд документа та роздруковувати текстовий документ;

використовує:

·         різні способи копіювання і переміщення фрагментів тексту;

·         засоби пошуку й автоматичної заміни тексту;

·        засоби перевірки правопису.

 



Фрагмент програми курсу "Інформатика" для 8-их класів загальноосвітніх навчальних закладів

Опрацювання текстових даних (6 год)

Формати файлів текстових документів. Створення, редагування та форматування списків, таблиць, колонок, символів, формул в текстовому документі. Недруковані знаки. Створення, редагування та форматування графічних об’єктів в текстовому документі.

Стильове оформлення абзаців. Шаблони документів

Розділи. Структура документа. Колонтитули

Посилання. Автоматизоване створення змісту та покажчиків. Алгоритм опрацювання складного текстового документа

Робота з кількома документами

Практична робота 4. Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів

Практична робота 5. Структура документа. Автоматизоване створення змісту та покажчиків

Учень знає:

· формати файлів текстових документів;

 

 описує поняття:

 

· шаблон текстового документа;

· структура документа;

пояснює:

· стильове оформлення документів різних типів та їх об’єктів; · призначення колонтитулу;

· призначення покажчика;

· послідовність створення, редагування та форматування списків, таблиць, колонок, символів, формул, графічних об’єктів у текстовому документі

класифікує:

· списки;

вміє створювати в текстовому документі:

· нумеровані й марковані списки;

· таблиці;

· колонки;

· колонтитули та налаштовувати параметри сторінок; · зміст документа в автоматичному режимі;

· покажчики;

· символи;

· формули;

· графічні об’єкти

використовує:

· стилі символів та абзаців для форматування тексту;

· шаблони документів;

· інструменти для креслення й налаштовування властивостей таблиць у текстовому документі;

· посилання в текстовому документі;

· структуру документа для перегляду його змісту та навігації в ньому

 

Фрагмент програми курсу "Інформатика" для 9-их класів загальноосвітніх навчальних закладів

Опрацювання текстових даних (5 год)

Системи опрацювання текстів. Основи роботи з текстовим процесором MS Word.

Введення й редагування тексту. Текстові фрагменти та операції над ними.

Форматування шрифтів і абзаців.

Практична робота 9. Введення, редагування й форматування тексту

Практична робота 10. Робота з текстовими фрагментами

Учень знає:

· формати файлів текстових документів;

 описує поняття:

· шаблон текстового документа;

· структура документа;

пояснює:

· стильове оформлення документів різних типів та їх об’єктів; · призначення колонтитулу;

· призначення покажчика;

· послідовність створення, редагування та форматування списків, таблиць, колонок, символів, формул, графічних об’єктів у текстовому документі

класифікує:

· списки;

вміє створювати в текстовому документі:

· нумеровані й марковані списки;

· таблиці;

· колонки;

· колонтитули та налаштовувати параметри сторінок; · зміст документа в автоматичному режимі;

· покажчики;

· символи;

· формули;

· графічні об’єкти

використовує:

· стилі символів та абзаців для форматування тексту;

· шаблони документів;

· інструменти для креслення й налаштовування властивостей таблиць у текстовому документі;

· посилання в текстовому документі;

· структуру документа для перегляду його змісту та навігації в ньому

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий